User talk:Orian57/Archive17

From Uncyclopedia, the content-free encyclopedia

Jump to: navigation, search

Methy/Orian Convo, Archive 17, Convo 1

So, Orian. How are things? Small talk? METHAMPHETAMINE! ZOMG HOLY SHIT (18:09 08-5-2009)

Ok. no.    Orian57    Talk   Union pink 18:47 5 August 2009
I've recently wondered why I've always left a comment on your page. I mean, you can always just leave a comment on my page if you want me to vote on something. What's going on again? METHAMPHETAMINE! ZOMG HOLY SHIT (16:32 08-6-2009)
I think you were gonna suck my dick, but perhas that was a nightmare.    Orian57    Talk   Union pink 16:55 6 August 2009
A nightmare? METHAMPHETAMINE! ZOMG HOLY SHIT (16:58 08-6-2009)
Oh yes, because I dreamt I came and then I woke up and I'd come in reality. That's some scary voodoo shit right there.    Orian57    Talk   Union pink 17:01 6 August 2009
No, according to some thing I read, you got too excited and then was forced out of your sleep. Shit like that happens. METHAMPHETAMINE! ZOMG HOLY SHIT (17:07 08-6-2009)
It happened to me back when I could actually sleep. ~SponsorshipSucks !!! (17:12 08-6-2009)
Yeah, you gotta be careful around people like him.    Orian57    Talk   Union pink 17:14 6 August 2009
I'm his brother. Why would he commit incest by fucking me up the asshole? ~SponsorshipSucks !!! (17:17 08-6-2009)
LOLJOKESBABE!    Orian57    Talk   Union pink 17:27 6 August 2009

They are on my system.

Alright I'm using a Cargio 15x Mainframe system conected to an Hp desktop, my interface was and is again horrible. somone is on my system, Cargio Manframes are Hyper fragile, whoever is on my system could make my mainframe kill itself. They only way to get a deleted file back is with Cargio's "resurection" feature. I never use it because you always run the serious risk of jacking up if not killing the whole system. this is my one weakness, what do I do. Do I cut the power, disconnect my whole system from the cable, or just kick the modem untill I break it. I could run Ip scans on all 16 hard dirves, (15 in the mainframe, one in the desktop) but that would take all night. I'm really scared right now. I paid good money from my system.--Enemyatthegates 02:43, 6 August 2009 (UTC)user talk:enemyatthegates

But who are they? and what do they want? and why are you telling me? I don't how to turn my computer on.    Orian57    Talk   Union pink 02:46 6 August 2009
I'm terribly sorry if I appear to be rambling. 1.They could be anybody, you can't tell a name from an IP adress, 2.they want to act like an idiot; they used my mainframe to resurect a deleted video and used my email to send it to me with a rather funny quote from monty Python. I have no idea what they are doing now, or if they are even still on my system. I would like really somebody to search the entire domain for any traces of the video they resurected. because if someone from this domain resurected it, they might have uploaded it. Like I said I'm REALLY scared right now. If they were to kill my system, I'd have to pay 1000$ apeice to send off the mainframe's hard drives to have them reconfigured, and it'd be another bloody 2500$ to replace them. Please, if you cant do it, direct me to somone who can. I need the comfort and conformation.--Enemyatthegates 03:08, 6 August 2009 (UTC) talk
Erm I really don't know. You were probably right going to Mordillo. I must confess I was just mucking about before but this does seem pretty serious, albeit trivial.    Orian57    Talk   Union pink 04:26 6 August 2009

The Zombie Diaries

Evening Orian. I took a look at the article you are currently building and I liked it. I think it's a good concept and you write well with the style. I would be very interested to see what you can do with the article. There are a few problems with it as it stands but I will wait until you have finished writing it to talk about those, if they still exist. Bottom lin, it's good as it stands and I suspect you will make it even better as you progress. Big thumbs up from me, it has the makings of something mega. --ChiefjusticeDS 07:13, 6 August 2009 (UTC)

Ah, thanks. Thats reasureing. I'll probably get it done by later.    Orian57    Talk   Union pink 10:43 6 August 2009

Kisses

XXX Pup t 11:00, 6/08/2009

Thats a bit gay isn't it?    Orian57    Talk   Union pink 11:04 6 August 2009
Ummm... maybe, but so am I. Pup t 11:08, 6/08/2009
Really! that's awsome, why didn't say anything earlier!? Hey we could start up FotM again, I'll beat your ass though. And you'll like it too won't you, you little slutty puppy? Oh my god you'll be in the paper too!    Orian57    Talk   Union pink 11:10 6 August 2009
Of course you would, and of course I would. The fact that my partner is female knocks me out of the running for FotM. The fact that a couple of previous partners have been male just stops me being HotM. Of course, if there was a BotM, I'd be bottom... Pup t 11:17, 6/08/2009
Oh. Right. well this isn't news. You're bassically being all like "oh look at me! I fuck men in my spare time - look how liberal I am. Guys look! Look at me! LOOK!" (No but seriously? That's cool, I'm just pretending to be against you flip-flopping bisexuals because there's humour value.)    Orian57    Talk   Union pink 11:27 6 August 2009
I didn't think it was very funny. I thought it was okay, however. METHAMPHETAMINE! ZOMG HOLY SHIT (16:57 08-6-2009)
Are we making a database of everyone's sexual orientation now? --Mn-z 16:58, 6 August 2009 (UTC)
Yes on reflection I could have been less of an ass. We guys still friends?    Orian57    Talk   Union pink 16:59 6 August 2009
Probably. I don't know. Yes. METHAMPHETAMINE! ZOMG HOLY SHIT (17:00 08-6-2009)
Thinking about it, I don't think I can be friends with someone who advertises their sexual deviations to get attention. --Mn-z 17:08, 6 August 2009 (UTC)
Oh hey it's the preggo freak. Lets kick him!    Orian57    Talk   Union pink 17:10 6 August 2009
But I don't want to kick someone who's name is Mnbvcxz! it took me less than a second to write mnbvcxz METHAMPHETAMINE! ZOMG HOLY SHIT (17:15 08-6-2009)
A database of sexual orientation on Uncyclopedia - I'm sure that would be a listing of normal, sensible individuals... Pup t 07:37, 7/08/2009

Things I hate.

1. Being a bloody computer geinus!!! 2.LOOK A STREAKER!

Jet

HISSY TANTRUM!

Hissy Tantrum--Enemyatthegates 17:16, 6 August 2009 (UTC)
I see, also could you please put the link to your talk page before your datestamp. You can sort out the sig if you read UN:SIG    Orian57    Talk   Union pink 17:18 6 August 2009
You should also remove the picture stat. METHAMPHETAMINE! ZOMG HOLY SHIT (17:19 08-6-2009)
No because it's Lion King - with guns!    Orian57    Talk   Union pink 17:30 6 August 2009
Any better? Hissy Tantrum--Enemyatthegates 20:00, 6 August 2009 (UTC)
I suppose. The accepted order is name-talkpage-date but we're always looking for mavericks around here. Just so long as you're not too maveric.    Orian57    Talk   Union pink 20:02 6 August 2009

Things Orian hates.

Adverbs, apparently. I know. He implausibly, angrily, unmercifully, distastefully, horridly, surprisingly, randomly, fatally, cruelly, simply detests them. Lol. Anyways, this is my way of saying bye. I'm off for a week. Yay! Nameable mumble? 21:41, 6 August 2009 (UTC)

Cornwall, in case you were wondering. Camping. Woop. Nameable mumble? 21:41, 6 August 2009 (UTC)
Aww but-- Fine - be like see if I care. Actually I was there for my birthday and it was actually a pretty good holiday, so yeah have fun.    Orian57    Talk   Union pink 22:09 6 August 2009

My Sig.

does this work? --Soviet Butt Munch Hissy Tantrum 01:54, 7 August 2009 (UTC)

I do believe the font is too big. And, you have an unclosed tag (or closed the tag in the wrong order) that will screw up any text after your sig (obviously). I went ahead and closed the division so your sig doesn't foul up pages, but I do believe the font isn't allowed to be more than 12 px high. --Mn-z 05:26, 7 August 2009 (UTC)
Yeah Mn's right, it's a bit too big. if it was smaller it'd be fine.    Orian57    Talk   Union pink 12:34 7 August 2009

Reduced to 12. Pt. don't tell me it still wont work.--Soviet Butt Munch Hissy Tantrum 14:54, 7 August 2009 (UTC)

Right I undid your edit just now because you removed messages. which is illegal. Don't do it. and now you've got a sig that absorbs text into it. So we have to sort that. but 12px should be fine, so long as you don't have it over more than one line.    Orian57    Talk   Union pink 15:33 7 August 2009
No comment logging off.--Soviet Butt Munch Hissy Tantrum 16:04, 7 August 2009 (UTC)
Well this one works just fine. I'll see what I can do about finding teh back ground you were after.    Orian57    Talk   Union pink 16:10 7 August 2009

3:00 News.

I am home under protective gaurd for the next week after an incident at the vet's office. at 11:57 A.M. I was called out to the Vet to witness ny childhhod dog being put to sleep. It took 3 off duty SWAT to keep me from asaulting the vet staff. After the injection they let go, I reared around and decked one in the face plus pinned him to the wall. I was taken to the station and charged with assault, but under the circustances in which I attacked, I'm under house arrest and protective gaurd insted of a ankle band. I won't be logging on for a while after this.--Soviet Butt Munch Hissy Tantrum 20:08, 7 August 2009 (UTC)

Er. Ok. sorry to hear that.    Orian57    Talk   Union pink 20:11 7 August 2009
I was shown the security fotage from the execution room just now, when they were holding me back I was using four letter words in combinations and contexts even sailors aren't allowed to use them in. I loled. I even made up a word; "Pojuengle" in the contet I used it in, it ment; to violently give a haircut. Then when I struck the SWAT I called him a "Turdburger". --Soviet Butt Munch Hissy Tantrum 20:50, 7 August 2009 (UTC)

For tonight.

I'm going to take a sleeping pill now, later.--Soviet Butt Munch Hissy Tantrum 23:55, 7 August 2009 (UTC)

Enough's enough.

enough being serious,I'll be back to acting like eveyrone else on here by tomorow.--Soviet Butt Munch Hissy Tantrum 02:13, 8 August 2009 (UTC)

Oh ok. Also try not to make a new header for every little thing. But yeah, sorry to hear you've got stuff happening. Hope it all works out.    Orian57    Talk   Union pink 03:59 8 August 2009
I got an early start, one of my gaurds is taking a shower, I just covered his whole uniform in Itching powder. :D --Soviet Butt Munch Hissy Tantrum 13:40, 8 August 2009 (UTC)
That's pretty evil that is.    Orian57    Talk   Union pink 13:48 8 August 2009
I'm going to put everclear into the other's orange juice.--Soviet Butt Munch Hissy Tantrum 13:56, 8 August 2009 (UTC)
Here is what is going to happen now, I spiked the pitcher of iced tea with 7 CC's of everclear and both the gaurds are passed out drunk in my living room. I'm now going to confiscate their handguns and bury them in my yard, then I'm going to replace them with spray pained cap guns. I'll also confiscate their handcuffs and replace those with plastic hancuffs. They had no idea that they would shortly be getting more than protective gaurd detail.--Soviet Butt Munch Hissy Tantrum 19:05, 8 August 2009 (UTC)
That is a little bit illegal, I'd imagine. but yeah. Good luck.    Orian57    Talk   Union pink 18:55 8 August 2009
I'm going to throw the toaster from my kitchen across the living room into the glass doors of the fireplace to see if they wake up.--Soviet Butt Munch Hissy Tantrum 19:06, 8 August 2009 (UTC)
You're documenting all this, right. I plan on writing an article, Things to do under protective gaurd.--Soviet Butt Munch Hissy Tantrum 19:15, 8 August 2009 (UTC)
Have you ever put bullets in the oven or microwave, or seen a video of it? I think they might go off if put into the oven. I'm up to no good, and will be up to no good for the next five days. (How much time I have left)--Soviet Butt Munch Hissy Tantrum 19:29, 8 August 2009 (UTC)
I put a swastika armband on one of my gaurds, plus gave him new ID papers; Name: Lt. Fabricated Cunt, Rank: Sex Duty, and some other garbage. He has failed to even notice the armband he's so hungover.--Soviet Butt Munch Hissy Tantrum 22:51, 8 August 2009 (UTC)
The gaurds had Barbeque delivered to my house, they paid for it. The claim was "We had a good time at the party yesterday". I'm effing speechless, they were dead serious, no trap. --Soviet Butt Munch Hissy Tantrum 20:57, 9 August 2009 (UTC)
Sounds like you had fun.    Orian57    Talk   Union pink 21:35 9 August 2009

Would you like the shirt off my back too?

Faggot! (just kidding) -- defensive Ape (duel) (Riot Porn) 18:35, 8 August 2009 (UTC)

Do I get to watch you taking it off? Better, could I take it off for you?    Orian57    Talk   Union pink 18:38 8 August 2009
Hairy back? Pup t 23:57, 8/08/2009
You can have the shirt off my back! It's crap and has a rip in it. --ChiefjusticeDS 21:58, 9 August 2009 (UTC)
Those trousers look a bit tatty too, Big Boy.    Orian57    Talk   Union pink 21:59 9 August 2009
Well, now you mention it.... --ChiefjusticeDS 07:44, 10 August 2009 (UTC)

UnSignpost! August 6th, 2009!! WE BE LATE, Y'ALL!!!

Hand delivered by MegaPleb Dexter111344 Complain here 21:27, 10 August 2009 (UTC)

Gee, thanks.

I thought you cared. You expressed such interest in my article, but the moment I make a request on its talk page, suddenly you're nowhere to be seen. Prick. Sig_pic.PNG Unsolicited conversation Extravagant beauty PEEING 02:34, 11 August 2009 (UTC)

Yeah thats because you asked me to do something. I'm terrible at doing shit. I will have a proper look tommorow when I'm more awake though. Sorry. :S    Orian57    Talk   Union pink 02:39 11 August 2009
Oh. So now you're making excuses. I see how it is. I guess I'll take my balloons and lollipops and be on my way. Sig_pic.PNG Unsolicited conversation Extravagant beauty PEEING 02:54, 11 August 2009 (UTC)

UnSignpost 13th August 2009. It's not late. You are!

9001(bot) Icons-flag-gb HalIcon.png MrNCyber.JPG 21:02, Aug 18

Oh yay! 9001!    Orian57    Talk   Union pink 22:47 18 August 2009

Hey!

It's been awhile! How've you been holding up? Anything new?    Tagstit    talk    contribs    awards   07:33, 19 August 2009 (UTC)

Not much at all. Not IRL certainly and not so much on Uncyc, except for the features I got last month (three on concecutive days, one of which is the top article of July). so far august hasn't been as productive.    Orian57    Talk   Union pink 07:50 19 August 2009
Hmmm...very good. I got a few things in the works, all of which I am not too sure about. Like Why?:Get the iPhone, The Legend of Zelda, and Potato Sack Racing, if you wanna give me your opinion. =). Not too sure bout the first two though.    Tagstit    talk    contribs    awards   09:15, 19 August 2009 (UTC)
ANSWER!    Tagstit    talk    contribs    awards   21:16, 22 August 2009 (UTC)

Leaving Uncyc, I guess.

As far as I know, I've been too busy with things. Too many things. So many things that not even going to jail for some stupid shit would not stop me from doing those things. Those kinds of things. I'll still nom you for WotY in January, but overall, I won't be doing anything spectacular... not that my presence here was any spectacular anyways. So yeah, goodbye and all that,

~Methy.

The time of this doing of stuff was 20:56, 19 August 2009 (UTC).

P.S. -- I also think Uncyc itself wasn't as popular as it was last year, too. Or something.

Aw, shit, dude. I'm gonna miss you. :(    Orian57    Talk   Union pink 21:16 19 August 2009
Well, my time has come and stuff. It's not like I'm leaving forever or something. I bet 50 pounds I'll be back in a few months. I'll just be here today and tommorow, then I got the shit to do. Also, you can have all my stuff. METHAMPHETAMINE! ZOMG HOLY SHIT (21:18 08-19-2009)
Oh yay! I'll have a poke around see if there's anything I actually want. But yeah, I hope the shit goes ok and stuff.    Orian57    Talk   Union pink 21:23 19 August 2009
Yeah. So now I have to go to my friend's place (He has a house and doesn't have to pay part of the rent >:( all jealous 'n' shit) so we can cuddle or something later. Okay? METHAMPHETAMINE! ZOMG HOLY SHIT (21:29 08-19-2009)
We're gonna miss you Methy, we're gonna miss you 'round here. We're gonna miss you Methy, we're singin' this through our tears. How're we ever gonna get along without you for a few, few, months? It's gonna be a long, long tiiiiime. If you don't get the reference I'll be all sad... 'n' shit. ~SponsorshipSucks !!! (21:34 08-19-2009) 21:34, 19 August 2009 (UTC)
Everything comes down to poo! And I'll miss you too Pup t 21:47, 19/08/2009
If you really missed me, you would have said the word shit. It's in every message here. METHAMPHETAMINE! ZOMG HOLY SHIT (23:16 08-19-2009)
missed the reference... And now he's gone... Shit! Pup t 15:03, 20/08/2009

you'll be glad to know

My son came out of the closet today! :D Pup t 15:03, 20/08/2009

Seriously? Do I win a prize? Anyway great news!    Orian57    Talk   Union pink 15:42 20 August 2009

Edit #2,101

As I haven't talked about edit count for a while, and it was an edit related to cock. So it's good to see that I'm not losing my class. PS: shame about Freddie leaving, but what a match to leave on... Pup t 23:28, 22/08/2009

This is my 19,416th edit :) --Mn-z 00:11, 23 August 2009 (UTC)
I'm going to get sick of notching the edge of the desk whenever I make an edit. You must have almost no desk left! Pup t 00:51, 23/08/2009
And on a totally unrelated note, I found this image to balance out that one creepy cat image. --Mn-z 05:03, 23 August 2009 (UTC)
Oh wow. My internet should die more often. Also who's freddie and what is is leaving and why   Orian57    Talk   Union pink 08:55 23 August 2009
Whose Freddie... Are you sure you're not Welsh? Pup t 02:44, 24/08/2009

So,...

...how's the novel coming? Just curious is all. —Unführer Guildy Ritter von Guildensternenstein 04:44, 23 August 2009 (UTC)

Just started chapter four. I've had no internet for the past day and it's surprising how much I got done, really. And I did spend a month or two planning (which I'm now rapidly loosing sight of).    Orian57    Talk   Union pink 08:58 23 August 2009
I see. At any point when you feel comfortable in doing so, could you either post some of it here or send me some via email? Again, just curious. —Unführer Guildy Ritter von Guildensternenstein 21:47, 23 August 2009 (UTC)
I'd really rather not untill I've got it done. Besides if I give you an advanced copy where's your insentive to buy it? ;)    Orian57    Talk   Union pink 21:50 23 August 2009
But... Gratis copies for close friends... All 100,000 odd uncyclopedia registered members? (and I dare you to write insentive on UUs page... Go on) Pup t 22:13, 23/08/2009
Ah, gotcha, fair enough. —Unführer Guildy Ritter von Guildensternenstein 01:06, 24 August 2009 (UTC)

UnSignpost 20th August, it's not late, your mom is!

9001(bot) Icons-flag-gb HalIcon.png MrNCyber.JPG 11:14, Aug 24

I will cut you open like a fish

You just removed this from the poodle article and I believe that you are right, it's a bit too much. The quote, however, is from "The Soloist", a great movie, and sounds rather cool at the point it is said.

Could you try to work it in elsewhere for me? It seems you have a better understanding where to place these things. -- Paniq 10:57, 26 August 2009 (UTC)

I can't say I've heard of that movie, might check it out though. As for the article, I'm more or less of the opinion that featured articles should stay the way they are. Esspecially this one where so much of the funny hangs on the tone. Feel free to edit elsewhere though. In fact I hope you stick around, have fun.    Orian57    Talk   Union pink 11:06 26 August 2009
Oops. Didn't know it was featured. Stumbled upon the page. Decided to resume my humorist writing career on Uncyclopedia. Right now (and judging by the illustration on top of this page you do, too) I suck. Could still help to stick around and try to work out how to be funny in written words. I tried the introductory guide, but it's not funny. --Paniq 11:11, 26 August 2009 (UTC)
Actually, that image has been changed by somebody. It used to have the name Mohammud in English and Arabic pointing to the face. Now it doesn't. And besides it's says I'm sucking you.    Orian57    Talk   Union pink 11:13 26 August 2009
Right, that's what I said. I like the picture, it's mildly confusing. --Paniq 11:17, 26 August 2009 (UTC)
Hmm. I'm confused. I don't like it the way it is now, makes me look gay.    Orian57    Talk   Union pink 11:19 26 August 2009
No no, it's perfectly fine! It emphasizes hospitality. --Paniq 11:21, 26 August 2009 (UTC)
Exactly! People will expect me wear an apron, have a southern accent and bake pie all day. I don't know how to backe pie.    Orian57    Talk   Union pink 11:23 26 August 2009
Just wear the apron around the kitchen and have flour on your forehead. In fact, if you wear the apron and nothing else, nobody will even think about the pie! Pup t 22:09, 26/08/2009

What you see is what your mother get

Haya boy ! Am french. And, consequently, a baddass in english. BUT (yes, there's a "but", otherwise it wouldn't be funny he ?), I'm on uncyclopedia, trying to translate from english to french, and from french to english (admin from Désencyclopédie, the french version of Un, will rape my fish if I don't work for them. Stupids. It's a boy, ahah. Ahem).

As I told you, I'm not very good in english. So, I'm gonna try to translate some of my french articles, and YOU, yeah, YOU, will have the extreme pleasure to correct it. In exchange, you'll receive 50% of my wealth, and I'll send you the least beautiful girls that want to sleep with me.

You lucky boy, you know. Remember that I love you. Like Jesus.

Akromax 11:50, 26 August 2009 (UTC)

/Me raises hands in surrender/ Ok! Christ I'll do whatever you want! Just don't hurt me. I must say though that I'm pretty rubbish when it comes to spelling.    Orian57    Talk   Union pink 12:03 26 August 2009
Can I have the girls if you're not using them? Pup t 22:10, 26/08/2009
Can I have the men you're not using?    Orian57    Talk   Union pink 22:47 26 August 2009
I'm not very good at sharing... at least not good at sharing things that are mine - I'm really good at sharing other people's things! Pup t 03:32, 27/08/2009
"Sharing other people's things ?" Are you a communist ? Do you often eat children ? Akromax 12:30, 27 August 2009 (UTC)
Ummm, the first is a statement so I don't know how to answer... in fact it was my statement. The second and third are both no. But thank you for the valid input! Pup t 20:06, 27/08/2009
NON-CONSTRUCTIVE INPUT TO THE CONVERSATION BUT I DO SO ANYWAYS COS I'M LONELY :O Hi, Orian :) -- REGRETTENENBAUMIS DEAD TALK! 00:15, 28 August 2009 (UTC)
NON-CONSTRUCTIVE RESPONSE TO NON-CONSTRUCTIVE INTERJECTION Pup t 03:41, 28/08/2009
Easy sons. Remember that I'm french, so mentally limited. Akromax 10:20, 28 August 2009 (UTC)
GASP :O hello french guy! -- REGRETTENENBAUMIS DEAD TALK! 04:58, 29 August 2009 (UTC)
Ignoring the irrelevancy and returning to the original topic. What do you think of translating this article? Would it work over there in France?    Orian57    Talk   Union pink 09:32 29 August 2009
Don't think it would work. We have not the same kind of humour. Sorry. Maybe next time... Ahem, but what am I saying ?! Of course I'm gonna try. Eitherway, I'm advancing very slowly on french articles... Guess you'll have approximately 50-60 gramatical mistakes... Akromax 13:52, September 2, 2009 (UTC)
I wouldn't worry, he makes that many grammatical in an average talk page post in English, which is supposed to be his native tongue, so I don't think that'll bother him unduly... ;-) --UU - natter UU Manhole 14:53, Sep 2
Here it is : http://desencyclopedie.wikia.com/wiki/Comment_construire_le_ch%C3%A2teau_de_sable_parfait

Also, I finished my article. Put it there User:Akromax/Stammer. I saw there was already an article for Stutter. Damn. I should have gone to church more often... Anyway, if you can take a look and correct it, pleeeeeeeease. Akromax 13:50, September 8, 2009 (UTC)

YER SUN SEZ HI!

Sorry i couldn't talk to you, I was on vacation at Lake Tahoe and forgot to put that template on my userpage. ~~Sir Fightstar Rocks! CUN 04:51, September 2, 2009 (UTC)

It's probably a bad thing that I never even noticed...    Orian57    Talk   Union pink 08:42 2 September 2009
That's fine... and you are again? Pup t 09:19, 2/09/2009

UnSignpost 4th September

-- Soldat Teh PWNerator (pwnt!) 16:43, September 4, 2009 (UTC)

ARGH!

I'm at work after having only had about two hours sleep last night and I' have to pretend that I'm awake and alert for the day, and I have absolutely no motivation left. Tell me a story involving magical animals, please! Pup t 22:38, 6/09/2009

once upon a time, a magical sea dragon fucked a magical flying hippo and chuck norris was born.. Enjoy! Colour Sig For Make Mahm00shA Look Cool Egypt_orb_spinning.gif 23:03 September 6 '09
Oh yay a challenge! I shall do my best, unlike that turd above me.    Orian57    Talk   Union pink 00:34 7 September 2009
Frank

Once upon a time there was a unicorn named Frank. Frank, who was also a unicorn, lived outside the men's bathroom. Frank had not always lived there; he used to live in Spangle Forest but he had never felt truly welcome there. All of the other unicorns laughed at him because of the checked flannel shirt he wore and the fact that he was, well, rather rotund (which means fat).

So one day Frank decided to run away from Spangle Forest and follow his dream of taking away the civil liberties of all those fascist cunts that that had bullied him throughout his childhood in Spangle Forest.

After leaving the house where his fathers had raised him he left for Cinderblock City, which was in the Deep South, just west of the sixties. Here frank found that none of the bars were open before or after ten, and all the other unicorns that went to them wore shirts that were either cleaner or dirtier than his and they all shared the same tortured soul.

Frank (who is still a unicorn) liked it very much in Cinderblock City and rented the stable above Perpendicular, his favourite bar. Much to his convenience he also got a job in that same bar. Everything was going fabulously.

And then it wasn’t. One day, when Frank had been instructed to clean the toilets, he came across two other unicorns hoofing each other and laughing (and screaming and squealing) about how Frank always worse the same shirt. This made frank angry and so he burnt them in the centre of Cinderblock City. Then the fire spread out of control and all of Cinderblock City caught fire and was destroyed. It didn’t end there though, Spangle Forest also caught fire and because of it’s dry sense of humour it too burned to the ground.

Frank was left alone and depressed to wander the baron and desolate wasteland he had created forever.
The end.
I kinda lost it towards the end there but, yeah. Magical. I should put this in nurseries.    Orian57    Talk   Union pink 00:34 7 September 2009
die Colour Sig For Make Mahm00shA Look Cool Egypt_orb_spinning.gif 01:30 September 7 '09
I shall. Also I haven't seen you about much, is that because I haven't been here or did you fuck off too?    Orian57    Talk   Union pink 01:32 7 September 2009
oh, i had to fuck off, too.. life's harsh, you know Colour Sig For Make Mahm00shA Look Cool Egypt_orb_spinning.gif 01:43 September 7 '09
Sorry to hear about the harshness. I was only not around because of internet trouble and Fallout 3.    Orian57    Talk   Union pink 01:49 7 September 2009
is it for pc? i dont own a console and from what i've heard its a pretty cool game Colour Sig For Make Mahm00shA Look Cool Egypt_orb_spinning.gif 01:54 September 7 '09
I've got it for the 360 but I think it's on PC too and yes it's awsome.    Orian57    Talk   Union pink 01:56 7 September 2009
i'm ready to sell my mother to get modern warfare 2... And i dont like consoles because i cant play shooters with analouges, i've been playing them with a mouse for 11 years Colour Sig For Make Mahm00shA Look Cool Egypt_orb_spinning.gif 02:07 September 7 '09
You see I can't play shooters on the PC having had consoles since I was eight.    Orian57    Talk   Union pink 02:09 7 September 2009
But... did Frank ever find happiness? Pup t 03:04, 7/09/2009
No he died.    Orian57    Talk   Union pink 03:19 7 September 2009
I am unrelated in this conversation, but will butt in to say that Fallout 3 kicks ass big time. I own it for the xbox 360 and am very sad that college is cutting into the time I get for that game :( -- Soldat Teh PWNerator (pwnt!) 04:39, September 7, 2009 (UTC)

A better story

Once there was a big fat ugly drooling retarded magic hippo that couldn't chew with his mouth closed.

RetardedHippo

The end.

Reading is hard (as is writing). Looking at silly animals is easy (as is sporking images from flickr). --Mn-z 03:22, September 7, 2009 (UTC)

Hippos Have already been used this conversation so points off.    Orian57    Talk   Union pink 04:18 7 September 2009
I would have given bonus points if the story was about a hippo about to give oral to an elephant. Pup t 08:36, 7/09/2009
Which is why you're in jail Australia and I'm not.    Orian57    Talk   Union pink 11:10 7 September 2009

UnSignpost Randomber -37th

All things considered, please think of the Brynie Kinniff</noinclude> garbage bins! Sir SockySexy girls Mermaid with dolphin Tired Marilyn Monroe (talk) (stalk)Magnemite Icons-flag-be GUN SotM UotM PMotM UotY PotM WotM 15:13, 7 September 2009 (UTC)

Zombie Diaries

You got it deleted? Um, I really liked some of that stuff. Could I get a copy of it for in my userspace? Maybe I'll finish it for you, eventually. Sir SockySexy girls Mermaid with dolphin Tired Marilyn Monroe (talk) (stalk)Magnemite Icons-flag-be GUN SotM UotM PMotM UotY PotM WotM 18:39, 7 September 2009

Sure, talk to UU. Look foreward to seeing what you can do with it, I just got caught in a rut with it.    Orian57    Talk   Union pink 22:36 7 September 2009

Leaving Uncyc, I guess.

Uh uh. So, cya! It's been fun, but...just got too much stuff to do in, you know, the real world. I might pop back from time to time, but probs won't. Anyway, wrote this on here, to tell you to keep going with UnBooks:Daddy's New Wife - Philip! I'm sure with your skills you can make it into a feature. Nameable mumble? 19:37, September 7, 2009 (UTC)

Oh D: That's sad to here, you're awsome. Hope you get the stuff done. And yeah I might seriously revamp/re-write that, if you don't mind. Hope you come back sometime!    Orian57    Talk   Union pink 22:39 7 September 2009

Good news, everyone!

005_professor.png

Good news! My brother got a 30-day ban at some website, so he has decided to return to his life, so that I can escape from mine! But you know that in October, my IRL status will go back to full speed. METHAMPHETAMINE! ZOMG HOLY SHIT (23:08 09-7-2009)

Sure, you enjoy these 4 remaining weeks with your... insert relationship here, asshole. ~SponsorshipSucks !!! (23:14 09-7-2009)
Oh god, sorry gize, I forgot to reply here. Good too see you'll be around more!    Orian57    Talk   Union pink 22:38 12 September 2009

For the record

English isn't my first language and you're lazy. I hope that doesn't make you sad. ~Jewriken.GIF 21:28, September 12, 2009 (UTC)

 :( I know. But your Englush is remarkably goof.    Orian57    Talk   Union pink 22:31 12 September 2009

Thank you from POOF

User:POTR/POOF

Pup t 11:12, 13/09/2009
Personal tools
projects